reklama

sÚD..

občas sa objaví aj depresia a potrebujem sa vypísať =(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

už prichádza,zasadá..vidím ju len hmlisto..
som tu asi preto,že som nehrala vždy čisto..
zakrývam si tvár mojimi zakrvavenými rukami..
vyslobodím ťa?pomôžem ti?pýta sa..núka mi..
nechám na nej nech rozhodne o mojom osude..
prežijem?som obžalovanou na životnom súde..
svedomie ma zažalovalo za zle vykonané činy..
život ma obhajuje a snaží sa nájsť príčiny..
smrť prísne pozerá,má úlohu hlavného sudcu..
všetko blízke je zrazu vzdialené môjmu srdcu..
v porote sú ľudia,ktorým som veľmi ublížila..
nepriamo ma nútia aby som sa do ich kože vžila..
mám veľký pocit viny,aj za to za čo nemusím..
nechcem sa vidieť,veľmi sa sama sebe hnusím..
city mi rúcajú pod nohami doteraz pevnú zem..
nemám kontrolu nad sebou,zachráň ma,príď sem!
ale chápem,že tu nie si,len o mne je toto celé..
musím to zvládnuť sama,aj keď ti to príde smelé..
svedkovia sa ma svojimi slovami snažia zničiť..
ani troška nádeje vo mne nenechajú vzklíčiť..
čakám na rozhodnutie..nechajú ma žiť?či nie?
som vinná?nevinná?zabíja ma už toto čakanie..
smrť si vybrala..nechá si ma na potom..žijem..
ale bojím sa jej..raz si pre mňa príde,ja viem..
silný strach a fóbiu som dostala ako trest..
som slabá alebo silná?je to ich malý test..
ale už strácam chuť bojovať..ja sa vzdávam..
dovolím fóbii nech vyhrá,bielou vlajkou mávam..
lahnem si a počkám v čerstvo napadanom snehu..
nech ma zničí úplne..nezaslúžim si žiadnu nehu..
vo vločkách len vyležané miesta po mne zostanú..
potom vyjde slnko,jeho lúče na ňom pristanú..
roztopí snehovú prikrývku,v ktorej som ležala..
a všetci zabudnú,že som po tomto svete bežala..

Simona Tomášková

Simona Tomášková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

**kač kač** kto ma pozna,fie..kto ma nepozna,nespozna d=) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu