reklama

pRVÝ oDCHOD..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


v ruke držím pero,na tvári neprítomný pohľad..
moje myšlienky na mňa odmietajú brať ohľad..
ničia ma..pomaly ma zabíjajú..
von sa pomocou písmen dobíjajú..
moje vnútro sa cíti ako po rozchode..
všetko to prišlo po tvojom odchode..
chýbaš mi..objímam vankúš,ktorý voní tvojou vôňou..
pozerám na tvoju fotku..do snov sa ponáram s ňou..
chýba mi tvoje objatie,ktoré ma dobíja energiou..
vždy ma povzbudí a naplní neopísateľnou silou..
chcem zase ležať v posteli a do očí ti pozerať..
nechcem už len s okna naivne a smutno vyzerať..
fajčiť cigaretu za cigaretou,s prsteňom sa hrať,
premýšlať nad tým čo práve robíš,chcem vyhrať!!
nad čím??neviem..niečo nám vkladá do cesty prekážky..
ale ja sa nedám..nechcem žiť s pocitom porážky..
mojko..musíme bojovať kým nebudeme stále spolu..
sľúbili sme si lásku,neverím na životnú smolu..
urobil si ma šťastnou..myslím len a len na teba..

Simona Tomášková

Simona Tomášková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

**kač kač** kto ma pozna,fie..kto ma nepozna,nespozna d=) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu